Dolar
Euro
Altın
BİST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul °C

Yemeksepeti Mahalle özelliği tanıtıldı

12.08.2021
40
A+
A-

Yemeksepeti yakın zamanda Yemeksepeti Mahalle isminde bir özelliği kullanıma sunacak. Yemeksepeti Mahallle, mahallenizdeki küçük esnafın …

Yemeksepeti Mahalle özelliği tanıtıldı

Yemeksepeti yakın zamanda Yemeksepeti Mahalle isminde bir özelliği kullanıma sunacak. Yemeksepeti Mahallle, mahallenizdeki küçük esnafın ürünlerinin kapınıza kadar ulaştırılmasını sağlayacak. Yemeksepeti ile yemek, Banabi ile market ürünlerini kapınıza kadar getiren Yemeksepeti, yeni özelliği ile kırtasiye, fırın, bakkal, manav, pet shop gibi çeşitli esnafların ürünlerini size ulaştıracak. Yemeksepeti Mahalle, Getir’in İstanbul’da kullanıma sunduğu Getir Çarşı’ya rakip olacak.

Yemeksepeti yeni özellik için büyük bir adım attı ve 60 ilde online market hizmeti veren Marketyo’yu satın aldı. Marketyo, Türkiye’nin pek çok şehrinde 2 bini aşkın süper marketi bünyesinde bulunduruyordu. Yerel marketlerin online market alışverişi hizmeti vermesini sağlıyordu. Marketyo artık Yemeksepeti’nin bir parçası olacak. Ekip çalışanları, Yemeksepeti Mahalle özelliğinin geliştirme çalışmalarında görev alacak. Anlaşmanın maddi detayı açıklanmadı.

Yemeksepeti CEO’su Nevzat Aydın, Yemeksepeti Mahalle özelliği ve Marketyo’nun satın alınması hakkında şunları söyledi:

“Yemeksepeti Mahalle ile kullanıcılarımıza mahallelerindeki esnaflardan ve yerel market zincirlerinden istedikleri ürünlere kolaylıkla ulaşmalarını sağlamakla kalmıyoruz, aynı zamanda esnafı da dijitalleştirerek yerel ekonomiye katkı sağlamayı hedefliyoruz. Marketyo uzun süredir dikkatimizi çeken bir uygulamaydı. Marketyo’nun hedeflerimizle uyuşan doğru organizasyon yapısı ve sistemlerindeki çok sayıda yerel marketi Yemeksepeti kullanıcılarına ulaştırabilecek olmamız satın alma kararını olumlu etkiledi.  Bu satın alma ile birlikte Marketyo  ekibi Yemeksepeti’nin bir parçası olacak. Yemeksepeti’nin Türkiye’den yaptığı bu satın alma Türk e-ticaret sektörünün en önemli yatırımlarından biri olarak önemli bir örnek teşkil ederken, Türkiye’de girişimciliğin değerlenebildiğini gösterebilmek açısından da genç girişimcilere ilham verecektir. Yeni dönem için heyecanlıyız.”

Yemeksepeti İş Geliştirme’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Mert Baki ise “Mahallenizde alışık olduğunuz ve tanıdığınız kasap, manav, şarküteri, bakkal, kuruyemişçi, petshop, aktar, balıkçı vb. küçük işletmeler artık gerçek bir dijitalleşmeye adım atıyor. Mahalle esnafını dijitalleştirmek ve sürdürülebilir şekilde yeni çağa hazır olmalarını sağlamak bizim şirket olarak yeni dönemdeki hedefimiz. ‘Yemeksepeti Mahalle’ye iş yerlerinin hızla entegrasyonlarını sağlayabilmek için geliştirdiğimiz mobil aplikasyon sayesinde esnaflar akıllı telefonları aracılığıyla iş ve sipariş takibini kolaylıkla yapabilecekler.” dedi.

ETİKETLER: , ,
Özgür Aysu
www.ozguraysu.com.tr
YAZARA AİT TÜM YAZILAR
BİR YORUM YAZIN

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.