Dolar
Euro
Altın
BİST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul °C

Spotify’ın Clubhouse rakibi Greenroom yarışa hızlı başladı

29.07.2021
51
A+
A-

Spotify, kısa süre önce Clubhouse‘un rakibi olan Greenroom uygulamasını piyasaya sürdü. İnsanların sesli sohbet odalarında bir araya geldiği ve …

Spotify’ın Clubhouse rakibi Greenroom yarışa hızlı başladı

Spotify, kısa süre önce Clubhouse‘un rakibi olan Greenroom uygulamasını piyasaya sürdü. İnsanların sesli sohbet odalarında bir araya geldiği ve belirli konular üzerinde konuştuğu uygulama, henüz oldukça yeni. Ancak bu durum şirketin başarılı olmasına engel değil.

Sık sık paylaştığı raporlarla gündeme gelen Sensor Tower, uygulamanın nasıl bir başlangıç yaptığını bizlerle paylaştı. Sadece 13 gün önce Google Play ve App Store‘da yerini alan Greenroom, bu kısa süreye rağmen indirme sayılarıyla Spotify‘ı memnun etmeyi başardı.

Greenroom iOS ve Android‘de 100 bin indirmeyi geçti

Yayınlanan rapora göre Greenroom, iOS‘ta toplam 141 bin indirmeye ulaştı. Uygulama benzer bir başarıyı Google Play tarafında da sürdürüyor. Mağaza verilerine göre, indirme sayısı 100 bini aşmış durumda. Ancak Sensor Tower, bu rakamı henüz doğrulayamadığının altını çiziyor.

Greenroom’un en büyük rakibi Clubhouse ise 18,7 milyonu iOS’ta olmak üzere toplam 30,2 milyon indirmeye sahip. Onu hemen ardından toplamda 14.1 milyon indirmeyle Airtime takip ediyor. Üçüncü sırada ise 7.6 milyon ile Spoon var. Oldukça ilgi göre pazarda Twitter ve Facebook gibi şirketler de kendi uygulama içi hizmetleriyle rekabet ediyor.

Her ne kadar yeni başlangıç yapan bir uygulama için fena olmasa da Greenroom, Spotify’a kıyasla oldukça başarısız. 365 milyon aktif kullanıcı bulunan şirket, kullanıcılarının yalnızca küçük bir bölümünü çekmiş gibi görünüyor. Ancak bu verilerin sadece 9 günlük bir süreci kapsadığını ve ilerleyen günlerde kullanıcı sayısının artacağını belirtmekte yarar var.

Peki siz bu konu hakkında neler düşünüyorsunuz? Greenroom sizce başarılı olabilecek mi yoksa kısa süre içerisinde ömrünün sonuna mı gelecek? Görüşlerinizi yorumlar kısmından bizimle paylaşabilirsiniz.

Özgür Aysu
www.ozguraysu.com.tr
YAZARA AİT TÜM YAZILAR
BİR YORUM YAZIN

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.