Dolar
Euro
Altın
BİST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul °C

Alışveriş tutkunlarına Twitter’dan yeni özellik!

23.11.2021
36
A+
A-

Son dönemde sosyal medya, birçok kişi için artık büyük paralar kazanılabilecekleri meslek halini aldı. Kullanıcılar reklamlarından, büyük firma …

Alışveriş tutkunlarına Twitter’dan yeni özellik!

Son dönemde sosyal medya, birçok kişi için artık büyük paralar kazanılabilecekleri meslek halini aldı. Kullanıcılar reklamlarından, büyük firma ve şirketler ise ürünlerinin tanıtım ve satışından ciddi gelir elde ediyorlar. Çoğu uygulama e-ticaret sektörüne önem verirken Twitter, diğer mecralara göre bu konuda geri planda duruyordu.

Twitter, uzun yıllar para kazanma amacı gütmeyen içerik üreticilerinin, çoğunlukla eğlence amaçlı yazdığı tweet’lerle popülerliğini üst seviyelerde tutuyordu. Şirket, son dönemde iş politikasında değişikliklere giderek kullanıcıların para kazanabileceği bir alan yaratmaya çalışıyor.

Twitter canlı yayınlarında artık alışveriş yapılabilecek

Son dönemde yaptığı yeniliklerde adından söz ettiren Twitter, yeni bir uygulamayı hayata sokuyor. Artık kullanıcılar, bir yayını izlerken aynı anda alışveriş yapabilecekler. Yeni canlı yayın alışveriş özelliği 28 Kasım’da Walmart‘ın Jason Derulo ile Siber Hafta temalı bir canlı yayına ev sahipliği yapmasıyla tanıtılacak.

Twitter yeni özelliğini duyurduğu açıklamasında şu cümlelere yer verdi;

Twitter’da canlı yayın, işletmelerin hayranlarıyla etkileşim kurmasına olanak sağlıyor. Bu deneyime alışveriş yapma imkanı eklemek, alıcı kitleleri çekmenin ve onlarla etkileşim kurmanın önünü açıyor.

Twitter, bu alanda her ne kadar diğer sosyal medya mecralarının gerisinde kalmış olsa da yaptığı ve yapmak istediği yeniliklerle atağa geçmiş durumda. Son olarak Alışveriş Yöneticisi adlı bir özelliği üzerinde çalışmalar yürütüyor. Ayrıca ilk olarak Temmuz ayında duyurulan Mağaza Modülü‘nün kullanım alanını genişletmek istiyor.

Mağaza Modülü, ilk olarak Twitter’daki alışveriş potansiyelini test etmek amacıyla kullanıma sunulmuştu. Sadece işletmelerin kullanabileceği özellik, profil hesaplarının bu özelliği aktifleştirmesiyle kullanıma açılıyor. Böylece Twitter profillerinde biyografinin altındaki alanda ürünler sergilenebiliyor.

Twitter, bu alandaki yenilikleri sadece bunlarla sınırlı kalmadı. Şirket, geçtiğimiz ay bağış yoluyla gelir elde etmeyi sağlayan Süper Takip özelliğini kullanıma sunmuştu. Ayrıca, Bahşiş Kutusu özelliği de hali hazırda kullanımda olan bir diğer özellik. Bitcoin dünyasını da unutmayan Twitter, yine geçtiğimiz ay ilk başta yalnızca IOS cihazlarda kullanıma sunduğu Bitcoin ile bahşiş verme özelliğini Android cihazlara getirerek kullanım alanını genişletmişti.

Twitter’ın son dönemdeki bu hamlelerini nasıl yorumluyorsunuz? Twitter böyle yaparak popülerliğini arttırır mı yoksa eski tadını geride mi bırakır? Lütfen düşüncelerinizi bizimle paylaşınız.

Özgür Aysu
www.ozguraysu.com.tr
YAZARA AİT TÜM YAZILAR
BİR YORUM YAZIN

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.