Dolar
Euro
Altın
BİST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul °C

Amazon, kusurlu ürünlerin zararları için 1.000 dolara kadar ödeme yapacak

13.08.2021
48
A+
A-

Amazon, kusurlu ürünlerin yaratacağı maddi zarar ve kişisel yaralama talepleri için müşterilerine doğrudan ödeme sağlayacağı yeni …

Amazon, kusurlu ürünlerin zararları için 1.000 dolara kadar ödeme yapacak

Amazon, kusurlu ürünlerin yaratacağı maddi zarar ve kişisel yaralama talepleri için müşterilerine doğrudan ödeme sağlayacağı yeni politikasını duyurdu. Yeni uygulama 1 Eylül tarihinden itibaren başlayacak ve satıcı fark etmeden Amazon.com’da satılan tüm ürünler için geçerli olacak.

Amazon tarafında kullanıcılar, herhangi bir sorun yaşadıklarında veya hak talebinde bulunduklarında ilk önce satıcı ile görüşerek bildirim sağlamaları gerekiyordu. Bu durum gerçekten kimin hatalı olduğu sorularını gündeme getirdi ve yeni politikanın, müşteriler ve satıcılar arasında yaşanan talepleri hızlandıracağı düşünülüyor.

Müşteriler daha fazla hak talebinde bulunabilecek

Amazon tarafından belirlenen 1.000 dolarlık ücret yaşanan sorunların %80’inden fazlasını oluştururken, satıcılar her adımda bilgilendirilecek ve şirket satıcılardan bu ödemeler için geri ödeme istemeyecek. Ayrıca şirket, bazı durumlar için daha fazla ödemenin de yapılabileceğini söylüyor. Satıcının yanıt vermediği ya da talebin reddedilme durumunda daha büyük ücretler için müşterilerin yeni bir talepte bulunabileceğini bildirdi.

Amazon ayrıca, satıcıların mağaza içerisinde satış yapabilmeleri için gerekli olan Ürün Sorumluluk Sigortası’nı almalarına yardım edecek Amazon Insurance Accelerator’u da duyurdu. Bu yenilikler ile şirket, müşteriler ve satıcılar için daha güvenilir bir alışveriş deneyimi sunmayı planlıyor.

ETİKETLER: , ,
Özgür Aysu
www.ozguraysu.com.tr
YAZARA AİT TÜM YAZILAR
BİR YORUM YAZIN

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.