Dolar
Euro
Altın
BİST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul °C

Galaxy A ve M serisi telefonlarda donma ve yeniden başlatma sorunları ortaya çıktı

13.10.2021
43
A+
A-

SamMobile internet sitesinin haberine göre Samsung’un tarafından piyasaya sürülen orta sınıf Galaxy A ve bütçe dostu Galaxy M serisi akıllı …

Galaxy A ve M serisi telefonlarda donma ve yeniden başlatma sorunları ortaya çıktı

SamMobile internet sitesinin haberine göre Samsung’un tarafından piyasaya sürülen orta sınıf Galaxy A ve bütçe dostu Galaxy M serisi akıllı telefonlarda donma ve otomatik yeniden başlatma sorunları ortaya çıktı.

Söz konusu şikayetler Galaxy M30s, Galaxy M31, Galaxy M31s, Galaxy A50, Galaxy A50s ve Galaxy A51 sahipleri tarafından bildiriliyor. Hatta problemin birkaç aydır var olduğuna dair raporlar mevcut.

Samsung konuyla ilgili henüz resmi bir açıklama yapmadı. Yukarıdaki modellerin hepsinin Exynos işlemcilerle güçlendirildiğini hatırlatalım. Ancak sorunun işlemciden mi yoksa yazılımsal bir hatadan mı kaynaklandığı belli değil.

Anakart değişimi tavsiye edildi

Bazı yetkili servis merkezleri kullanıcılara anakart değişimini tavsiye ediyor. Ancak bunun maliyeti 100 dolardan fazla. Daha da ilginci cihazları fabrika ayarlarına sıfırlamanın da sorunu çözmemesi.

Galaxy A ve Galaxy M serisi telefonlarda görülen donma ve otomatik yeniden başlatma sorunları şu ana kadar sadece Samsung Hindistan destek forumlarında dile getirildi.

Diğer bölgelerdeki kullanıcıların da benzer sorunlarla karşılaşıp karşılaşmadığı henüz bilinmiyor. Her halükarda ortada somut bir çözüm yok. Kullanıcıların şimdilik yapabileceği tek şey Samsung’dan açıklama beklemek.

ETİKETLER: ,
Özgür Aysu
www.ozguraysu.com.tr
YAZARA AİT TÜM YAZILAR
BİR YORUM YAZIN

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.