Dolar
Euro
Altın
BİST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul °C

Instagram’dan ticaret yapanlar için yeni özellik!

19.04.2022
31
A+
A-

Sosyal medya platformları son yıllarda oldukça kapsamlı bir hal aldı. Özellikle son yıllarda ekonomik gelir kapısı haline gelen platformlar …

Instagram’dan ticaret yapanlar için yeni özellik!

Sosyal medya platformları son yıllarda oldukça kapsamlı bir hal aldı. Özellikle son yıllarda ekonomik gelir kapısı haline gelen platformlar, birçok kişi için artık bir iş alanı oldu. Bu konuda başı çeken uygulamalardan birisi olan Instagram, yeni özellikler deneyerek kullanıcıların bu yöndeki deneyimlerini arttırmak istiyor.

Instagram, ABD’de “ürün etiketleme” özelliğini denemeye başladı

Instagram, kullanıcıların platform içerisinde ticaret yapabilme özelliğini geliştirmek için birtakım yenilikler üzerinde çalışıyor. Bu yenilikler kapsamında ABD’de “ürün etiketleme” özelliğini kullanıcılarına sundu. Daha önce sadece içerik oluşturucu veya işletme hesapları tarafından kullanılabilen bu özellik kısa süre içinde herkes tarafından kullanılabilecek.

Ürün etiketleme özelliği, kullanıcıların gönderilerinde ürün etiketi yapmalarına olanak sağlıyor. Böylece yapılan etiket sayesinde dileyen herkes ürünü temin edebileceği sayfaya direkt olarak yönlendiriliyor. Instagram, bu özelliği şu anda ABD’de kullanıyor olsa da en kısa zamanda tüm dünyada kullanılır hale getirmek istiyor.

Ürün etiketleme özelliğinde kullanıcılar kadar işletme sahipleri de düşünülmüş. Zira herhangi bir kişi bir ürünü etiketlediğinde ürün sahibi işletme bu etiketi anlık olarak görebiliyor. Yönlendirilen “etiketli” sekmesinden işletme, eğer istemezse bu gönderiyi onaylamıyor.

Instagram, etiketlenen ürünler için de bazı kriterler ortaya koyuyor. Öyle ki bir ürünün etiketlenebilmesi için ürünün markasının onaylı olması gerekiyor. Etiketleme işlemi yapılırken, standart “Kişileri etiketle” özelliği üzerinden markanın ismini tıklamak gerekiyor. Ardından yeni özellik ile birlikte “ürünleri etiketle” diyerek etiketleme yapılıyor.

Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi yorumlar kısmından veya SDN Forum‘dan bizlerle paylaşabilirsiniz.

Özgür Aysu
www.ozguraysu.com.tr
YAZARA AİT TÜM YAZILAR
BİR YORUM YAZIN

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.