Dolar
Euro
Altın
BİST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul °C

LinkedIn, şirketler arası ‘kıyaslama’ seçeneği getiriyor!

09.09.2021
51
A+
A-

LinkedIn çeşitli güncellemelerle platformu kullanışlı hale getirmeye devam ediyor. Platform şirketlere, sosyal iş ağındaki rekabet düzeyi …

LinkedIn, şirketler arası ‘kıyaslama’ seçeneği getiriyor!

LinkedIn çeşitli güncellemelerle platformu kullanışlı hale getirmeye devam ediyor. Platform şirketlere, sosyal iş ağındaki rekabet düzeyi hakkında bilgi vermeye başlıyor. Böylece şirketlerin sayfalarını nasıl daha iyi hale getirebilmeleri konusunda yardımcı olacak.

Bundan böyle LinkedIn‘de sayfa analitiği bölümünde ‘Rakipler‘ adında bir seçenek yer alacak. Şirketler buradan sosyal medya sayfalarını başkalarıyla kıyaslama imkanına sahip olacak.

Şirketler arası karşılaştırmada bazı kıstaslar ele alınıyor

LinkedIn‘in sunduğu özellik dahilinde karşılaştırma birtakım kıstaslara bağlı olarak gerçekleşiyor. Bunlar; şirketin sayfasında sahip olduğu toplam takipçi sayısı, son zamanlardaki yeni takipçi sayısı, karşılaştırılan iki sayfanın takipçilerinden aldığı etkileşim düzeyi ve sayfadaki toplam gönderiler olarak ele alındı.

LinkedIn tarafından sunulan güncelleme pek çok şirketin, rekabet açısından nerelerde eksik olduklarını ve hangi konularda iyileştirme yapabileceklerine dair fikir sunuyor. Bununla güncellemeyle kişiler sayfalarının sosyal medya yönetimi konusunda daha iyi noktaya gelebileceklerini düşünüyor.

Sosyal medya alanıyla ilgilenenlerin endişeleri var

Birçok insanın da bu konuda endişeleri var. Şirketlerin artık sosyal medya yönetimi konusunda kendilerine daha fazla baskı uygulayacağını düşünüyorlar. Bunun üzerine Kurumsal Hesap Direktörü William Saulnier ve Sosyal Medya Danışmanı Matt Navarra bir paylaşım yaptı. Bu özelliğin yeni olmasına karşın çoğu kullanıcının zaten özelliği bünyesinde barındırdığını söyledi.

LinkedIn’in kullanıcılarına düşünceli davranması hoş karşılanıyor

LinkedIn bazı zamanlar olumsuz eleştiri oklarının ucunda olsa da, şirketin kullanıcılarına karşı bu kadar düşünceli olması hoş karşılık buluyor. Şirket bu noktada yeni sunduğu özelliğin pek çok kullanıcı için yararlı olmasını ve doğru şekilde kullanmasını ümit ediyor.

Sizler LinkedIn‘e gelen yeni kıyaslama özelliği hakkında neler düşünüyorsunuz? Sizce işletmelere ne tür bir katkı sağlayacak? Fikirlerinizi yorumlar kısmından bizlere iletmeyi ihmal etmeyin.

Özgür Aysu
www.ozguraysu.com.tr
YAZARA AİT TÜM YAZILAR
BİR YORUM YAZIN

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.