Dolar
Euro
Altın
BİST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul °C

LinkedIn’e Clubhouse benzeri yeni özellik geliyor

10.01.2022
41
A+
A-

An itibarıyla 800 milyondan fazla kişinin kariyerlerini geliştirmek için profesyonel profillerini listelediği LinkedIn, yeni dönemde …

LinkedIn’e Clubhouse benzeri yeni özellik geliyor

An itibarıyla 800 milyondan fazla kişinin kariyerlerini geliştirmek için profesyonel profillerini listelediği LinkedIn, yeni dönemde kullanıcıların platformda daha fazla zaman geçirmelerini sağlayacak özellikler eklemeyi planlıyor. Ünlü şirket, etkileşimin artması ve canlı tepkilerin listeleneceği ve Clubhouse’u andıran yeni bir etkinlik platformunu tanıttı.

LinkedIn, görüntülü sohbetlerin de önünü açacak

LinkedIn tarafından bu ay içerisinde beta sürümü kullanıcıların beğenisine sunulacak olan yeni özellikle birlikte, kullanıcıların tıpkı Clubhouse ve Twitter Space’de olduğu gibi sesli toplantılar yapılmasının önü açılmış olacak. Ünlü platform tarafından yapılan açıklamaya göre eğer süreç olumlu devam ederse, ilkbahar aylarında aynı uygulamanın bir de videolu görüşme yapılabilen versiyonu yayınlanacak.

Özellikle karantina ve pandemi şartlarında sanal etkinliklerin ve toplantıların geçtiğimiz yıllara göre çok daha fazla ilgi çekmesi, sosyal medya platformlarının da farklı projelere yönelmesine sebep oldu.

Twitter Space hamlesiyle kullanıcı sayısını katlayan Twitter’ın başarısının kendileri için önemli bir kıstas olduğunu belirten LinkedIn Ürün Müdür Jake Poses, platformun hedefinin kontrolü organizatörlerin kendisine vermek olduğunu ve sanal ortamda yapılan masa toplantıların ve sohbetlerin önünü açmak istediklerini belirtti. LinkedIn’in önümüzdeki süreçte profesyonellerle olan etkileşimi daha üst seviyeye çıkaracağının da altı çizildi.

Bilindiği üzere LinkedIn, son birkaç aydır daha geniş ve aktif bir kullanıcı kitlesi oluşturmak için efektif bir biçimde çalışıyor. Son olarak geçtiğimiz sonbahar aylarında 25 milyon dolarlık bir fon oluşturan ve tolamda 1.5 milyon içerik oluşturucusuna sahip olan platform, bu sayıyı geliştirmek için diğer platformların popüler özelliklerini siteye entegre etmeye devam edecek.

Son olarak geçtiğimiz yılın Mart ayında bu özellik üzerinde çalışıldığını belirten sosyal medya ve profesyonel iş platformu, böylece Clubhouse benzeri sesli sohbet sistemine ilk adımını atmış oldu. Peki sizler bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi bizlerle yorumlar kısmında paylaşmayı ihmal etmeyin.

Özgür Aysu
www.ozguraysu.com.tr
YAZARA AİT TÜM YAZILAR
BİR YORUM YAZIN

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.