Dolar
Euro
Altın
BİST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul °C

Samsung Galaxy A ve Galaxy M Serisi Cihazlarda Can Sıkan Ortak Sorun…

07.10.2021
32
A+
A-

Galaxy A ve Galaxy M serisinin Samsung için oldukça başarılı oldukları bir gerçek. Firma dünya genelinde, özellikle gelişmekte olan pazarlarda bu …

Samsung Galaxy A ve Galaxy M Serisi Cihazlarda Can Sıkan Ortak Sorun…

Galaxy A ve Galaxy M serisinin Samsung için oldukça başarılı oldukları bir gerçek. Firma dünya genelinde, özellikle gelişmekte olan pazarlarda bu serilerden milyonlarca adet sattı. Müşteriler, cazip fiyatlarla sundukları özellikler ve işlevsellik için bu cihazları beğeniyor.

Her iki seri de çoğunlukla, çok az veya hiç sorunu olmayan istisnai cihazlardan oluşuyorlar. Ancak, bazı Galaxy A ve Galaxy M modellerinin, cihazın donmasına ve otomatik olarak yeniden başlamasına neden olan gizemli bir sorundan muzdarip olduğu görülüyor.

Gelen haberlere göre, Hindistan’daki bazı kullanıcılar Galaxy M30s, Galaxy M31, Galaxy M31s, Galaxy A50, Galaxy A50s ve Galaxy A51 telefonlarında bu sorunu yaşıyor. Bu, temel neden ne olursa olsun, muhtemelen o ülkede satılan bir grup cihazla sınırlı olduğunu gösteriyor.

Bildirilene göre cihazlar sıklıkla donup takılıyor. Kendiliğinden yeniden başlatmalar da karşılaşılan durumlar arasında. Bu da cihazı kullanmayı çok zorlaştırıyor. Bazı kullanıcılar, cihazlarının bir önyükleme döngüsüne takıldığını bile iddia ediyor. Bu cihazların başlatma sırasında Samsung logosunu geçmedikleri söyleniyor.

Samsung Hindistan’ın resmi forumlarında, bu sorunlar hakkında en az birkaç ay öncesine ait raporlar bulunuyor. Ana neden hakkında firma henüz bir açıklama yapmış değil. Bu nedenle, bunun bir yazılımdan mı yoksa bir donanım sorunundan mı kaynaklandığı belli değil.

Cihazlarını bir Samsung servis merkezine götüren cihaz sahiplerine, 100 doların üzerinde bir maliyete sahip olan anakart değişimi gerektiği söyleniyor. Doğal olarak, pek çoğu, kendilerinden kaynaklanmayan temel bir sorunu çözmek için bu kadar para harcamaya istekli değil.

Çip setlerinin bu cihazlar arasında ortak nokta olduğunu söyleyebiliriz. Yukarıda bahsedilen cihazlarda Exynos 9610 ve Exynos 9611 kullanılıyor. Bunun konuyla herhangi bir şekilde ilgili olup olmadığı belirsizliğini koruyor. Hindistan dışındaki kullanıcılar tarafından bu cihazlarda karşılaşılan benzer sorunlar hakkında da herhangi bir rapor bulunmuyor.

Fabrika ayarlarına sıfırlamanın çalışmaması ve müşterilerin kaçınmak istediği maliyetli bir anakart değişimi ile, Samsung’un bu konuda biraz netlik sağlayabileceğini umabiliriz. Bu sorunlarla karşı karşıya kalanlar, gereken düzeltme ne olursa olsun, firmanın bunu onlar için ücretsiz olarak yapmasını umuyor.

ETİKETLER: , ,
Özgür Aysu
www.ozguraysu.com.tr
YAZARA AİT TÜM YAZILAR
BİR YORUM YAZIN

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.