Dolar
Euro
Altın
BİST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul °C

Spotify, Premium abonelerine de reklam getiriyor!

10.01.2022
34
A+
A-

Dünyanın en popüler ve en çok aboneye sahip müzik / podcast akış platformlarından biri olan Spotify, yeni dönemde oldukça tartışılacak bir …

Spotify, Premium abonelerine de reklam getiriyor!

Dünyanın en popüler ve en çok aboneye sahip müzik / podcast akış platformlarından biri olan Spotify, yeni dönemde oldukça tartışılacak bir karara daha imza attı. Son günlerde, 2022 yılında kullanıcılara sunulması beklenen Hi-Fi müzik standardına geçiş yapamamasıyla eleştirilen akış platformu, şimdi de yeni reklam stratejisiyle gündem yaratacak gibi…

Spotify, görsel reklamlarla karşımıza çıkacak

2020 yılında Spotify, podcast reklamları sırasında promosyon kodları ve özel URL’lerin gösterimini geride bırakacak bir reklam sistemi üzerinde çalıştığını açıklamıştı.

Bugünden itibaren Spotify , uygulama içi reklamlarda yeni bir döneme geçiyor. Dinlediğiniz bir podcast sırasında bir tekliften veya konuyla ilgili bir reklamdan bahsedildiğinde, ekrana bir CTA kartı (pop-up benzeri bir mesaj) çıkacak ve tıklanabilir bir iletiyle karşı karşıya kalacaksınız.

Bu yeni CTA kartları, podcast arka planda oynatılırken eğer siz uygulama içerisinde farklı bir pencerede iseniz yine de karşınıza çıkacak. Eğer uygulama tamamen arka planda çalışıyorsa, Spotify’a ilk giriş yaptığınızda yine bu CTA kartıyla karşı karşıya kalacaksınız. Burada kullanıcıların canını sıkabilecek olan unsur, Spotify Premium üyelerinin de bu reklamlarla karşı karşıya kalacak olması ve CTA kartlarının herhangi bir biçimde kapatılmasına izin verilmemesi…

Ancak Spotify cephesinden gelen bilgiler, şirketin bu konuda herhangi bir endişe taşımadığı yönünde. Ünlü şirket, birçok podcast üreticisinin varlığını sürdürebilmek için şovların arasına reklam aldığını belirtiyor. Spotify, dinlenilen içeriğin herhangi bir şekilde bölünmeyeceği için, kullanıcıların bu durumu dert etmeyeceği görüşünü taşıyor.

Peki sizler Spotify’ın bu yeni reklam stratejisi hakkında ne düşünüyorsunuz? Premium abonelerin de bir şekilde reklamla karşı karşıya kalacak olması sizce rahatsız edici olur mu? Görüşlerinizi bizlerle yorumlar kısmında paylaşabilirsiniz.

ETİKETLER: ,
Özgür Aysu
www.ozguraysu.com.tr
YAZARA AİT TÜM YAZILAR
BİR YORUM YAZIN

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.