Dolar
Euro
Altın
BİST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul °C

Twitter, uygulama içi reklamları yaygınlaştırıyor

27.10.2021
35
A+
A-

Dijital reklamlar, ilk zamanlarda web sitelerinde karşımıza çıktı ve sonrasında internet geneline yayılmaya başladı. Sosyal paylaşım siteleri …

Twitter, uygulama içi reklamları yaygınlaştırıyor

Dijital reklamlar, ilk zamanlarda web sitelerinde karşımıza çıktı ve sonrasında internet geneline yayılmaya başladı. Sosyal paylaşım siteleri dahil videolara, mesajlaşma uygulamalarına hatta oyunlara bile reklam yerleştiriliyor. Kullanıcılar, işi iyice abartan bazı platformlarda normal içerikten çok sponsorlu gönderilere rastlıyorlar.

Twitter, uygulama içerisindeki reklamları yaygınlaştıracak bir özellik geliştirmeye başladı. Twitter’ın Ürün Lideri Bruce Falck tarafından duyurulan habere göre, artık tweetlere verilen yanıtlarda da reklam gözükecek. Dünya genelinde test sürecine başladıklarını açıklayan Falck, yeniliğin Android ve iOS uygulamasında kullanıma sunulduğunu söyledi.

Twitter reklamları her yanıtta gözükmeyecek

Bruce Falck sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, tweetin altındaki ilk, üçüncü veya sekizinci yanıta reklam ekleyeceklerini duyurdu. Konuşmalardaki reklamlar ile ana sayfadakiler arasında bir miktar boyut farkı var. Falck’ın yayınladığı test videosunda, yanıt reklamlarının dikdörtgen şeklinde ve ana sayfadakilere kıyasla daha küçük olduğu gözüküyor.

https://twitter.com/boo/status/1448319014921404417

Bruce Falck konuyla alakalı paylaştığı tweette, bu reklam formatının insanları ve konuşmaları nasıl etkilediğini test edeceklerini söyledi. Ek olarak reklamları uygulama içerisinde ekleyebilecekleri farklı noktaları da araştırdıklarını açıklayan Falck, “Öğrendiklerimizi inceleyeceğiz ve kalıcı hale getirmemiz gereken bir şey varsa anlamış olacağız” ifadelerini kullandı.

Buna ek olarak Bruce Falck yeni özelliğin, reklam verenler ile içerik oluşturucular için büyük bir fırsat yarattığını belirtti. Yanıt reklamları şu an için Twitter’ın Android ve iOS uygulamalarında kullanılabiliyor. Masaüstü sürümünde ise henüz desteklenmiyor. Eğer şirket bu deneyimi hayata geçirmekte ısrarcı olursa, ilerleyen günlerde bütün kullanıcıların erişimine açacak.

Twitter yeni bir özellik denemeye başladığında ilk olarak mobil ile başlıyor, sonrasında masaüstüne taşıyor.

Özgür Aysu
www.ozguraysu.com.tr
YAZARA AİT TÜM YAZILAR
BİR YORUM YAZIN

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.