Dolar
Euro
Altın
BİST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul °C

Visa, Yeni Logosunu Duyurdu

22.07.2021
44
A+
A-

Dünyanın en büyük finansal hizmetler şirketlerinden bir tanesi olan Visa, yeniden markalaşma yoluna gittiğini ve bu noktada da logosunu …

Visa, Yeni Logosunu Duyurdu

Dünyanın en büyük finansal hizmetler şirketlerinden bir tanesi olan Visa, yeniden markalaşma yoluna gittiğini ve bu noktada da logosunu değiştirdiğini açıkladı. Şirket tarafından yapılan açıklamalarda, kredi kartı kullanan pek çok kişinin Visa’yı bildiği ancak kimsenin Visa’yı tam olarak tanımadığı için böyle bir yol izlendiği ifade edildi.

Visa Genel Müdür Yardımcısı Lynne Biggar, bir tüketicinin bir alışveriş yaparken sıklıkla kart kullandığını, bu kartın üzerinde ise çoğunlukla Visa yazdığını gördüğünü söylüyor. Tüketicinin şirketle ilgili tek bağının bu olduğunu anlatan Biggar, asıl bilinmeyenin ise ödemeler yapılırken arka planda nelerin yaşandığı olduğunu belirtiyor. Şirket, hazırladığı bir reklam filmi ve yenilediği logoları ile insanların ilgisini çekerek, daha iyi tanınacağına inanıyor.

Visa’nın yeni logosu bu şekilde:

Hatırlayanlarınız olacaktır; Visa’nın bugüne kadar kullandığı logolarda doğrudan “Visa” yazısı bulunuyordu. Ancak son logo, bu durumu kısmen de olsa ortadan kaldırıyor. Şirketin böyle bir karar almasının nedeni, hayatın giderek dijitalleşmesi. Yeni logolarıyla ilgili açıklamalarda bulunan şirket yetkilileri, Visa’nın daha önceki dönemlerde de kullandığı kullandığı renkleri daha parlak bir hale getirdiklerini ve bu sayede de tüketicisinin ilgisini çekeceklerini söylüyorlar.

Visa’nın yıllar içerisinde değişen logoları şöyleydi

Öte yandan; tüketiciler, “Visa” yazan harflerin bulunduğu logoyu da görmeye devam edecekler. Şirket bu noktada, 2014 yılından beri kullanılmakta olan mavi rengin tonunu değiştirdi. Bu logoyla ilgili de konuşan yetkililer, yeni renk tonunun daha göz alıcı olduğunu ifade ediyorlar. Visa tarafından yapılan açıklamalara göre yeni logolar, Tokyo Olimpiyatları’nda ilk kez gösterildikten sonra, 200’den fazla pazara ulaşacak.

Visa’nın tanıtım için oluşturduğu videoya baktığımızda, burada verilmek istenen mesajın çok net olduğunu görüyoruz. Öyle ki şirket, markalarının dünyanın dört bir yanında ve hemen her sektörde kendine yer bulduğunu anlatıyor. Dilerseniz artık sizleri, Visa’nın yeni tanıtım videosu ile yalnız bırakalım.

ETİKETLER: , ,
Özgür Aysu
www.ozguraysu.com.tr
YAZARA AİT TÜM YAZILAR
BİR YORUM YAZIN

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.