Dolar
Euro
Altın
BİST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul °C

YouTube’un TikTok’a Cevabı Olan Shorts, İzlenme Sayısıyla Parmak Isırttı!

27.01.2022
33
A+
A-

YouTube’un TikTok rakibi olarak bir süre önce hayata geçirdiği YouTube Shorts, lansmanından bu yana toplam 5 trilyon görüntülemeyi aştı. YouTube …

YouTube’un TikTok’a Cevabı Olan Shorts, İzlenme Sayısıyla Parmak Isırttı!

YouTube’un TikTok rakibi olarak bir süre önce hayata geçirdiği YouTube Shorts, lansmanından bu yana toplam 5 trilyon görüntülemeyi aştı. YouTube CEO’su Susan Wojcicki, dün Google’ın devasa video platformuyla ilgili yıllık mektubunda, TikTok’u andıran ve kısa videolar içeren YouTube Shorts’un 2020’nin sonlarında piyasaya sürüldüklerinden bu yana toplam 5 trilyondan fazla görüntülendiğini söyledi.

Düzenleme ve içerik denetimi gibi konulara da değinen mektubunda Wojcicki, çoğu yeni ayrıntıyı YouTube’un Shorts girişimi ile ilişkilendirdi. Ayrıca, şirketin Shorts için klip hazırlayan kişilere ödediği 100 milyon dolarlık YouTube Shorts fonu

Platformda yayınlanan içeriklerin denetlenmesi konusunda ise Wojcicki, daha önce verilen mesajları tekrarladı.

Mektubun başka bir noktasında da Wojcicki, YouTube’daki eğitim içeriğini izleyen kullanıcı sayısını ikiye katlamak istediklerini söyledi. 

ETİKETLER: ,
Özgür Aysu
www.ozguraysu.com.tr
YAZARA AİT TÜM YAZILAR
BİR YORUM YAZIN

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.